Mollies juldesign

För någon vecka sen frågade Mollie mig om jag ville designa något juligt åt henne och inte kunde jag tacka nej! Blev så otroligt glad att bli tillfrågad av henne för tredje gången :) Känns som att alltid när jag hjälper henne blir det till något extra, utvecklas extra mycket.

Att komma med egna idéer uppskattar jag väldigt mycket, det hjälper mig mera än ni kan tänka er. Ogillar att få fria händer eftersom det då är svårare för mig att veta vad han/hon som ska ha designen gillar, jag vet ju absolut ingenting om den!

Mollies design innehöll massa småpilleri, t.ex. texten i bubblan är en nedräkning och sen fick hon en lite ombyggd meny efter egna idéer. Blev just färdig, så jag hoppas du gillar allting! :) Och kom gärna tillbaka igen!

Kommentarer
Mollie; fotobloggen - http://rosafisk.blogg.se/

sv: åh tack hjärtat! Jag är måste tacka dig ordentligt, logga in på msn när du kan! ;]

2009-12-02 16:16:24

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback