Silence is easy


Innan dagens lektioner drog igång mumsade jag och Nico i oss två glasyrmunkar! Mums!
Jag har ju en liten förkärlek till glasyr på bakverk, kanske ni redan vet det.

Efter ett hårt diskuterande om klasströjor drog jag och min fina pojke till stan och efter bara några hundra meter kände man verkligen inte av sina ben så kallt som det var. -25 grader har det talats om! Men jag gillar ju vintern, bara det inte är för kallt :)

Han fick en tidig julklapp (vänta bara, en till väntar! ;) , tog oss en pizza på Valencia och kramades i kylan... underbart! Jag älskar dig!

Kommentarer

gillar inte munkar men på bilden såg det riktigt gott ut :)

2009-12-18 23:04:29
e m m a - en blogg om ...... - http://lfeupsiidedown.blogg.se/

otroligt fin blogg såg att du gjorde designer skulle du kanske kunna göra en till mig ? :)



kram

2009-12-18 23:07:00

Hej Jättefin blogg:D Vart lite sugen på att ta hjälp från dig, eftersom jag haft en hel del problem.. Har inte lärt mig jobba i kodmallarna än och det finns några designer jag skulle vilja ha som tex. denna http://amandaberggren.blogg.se/

men med lite annorlunda detaljer och en snygg header:)

Headern kan jag stå för själv men det är själva designen jag behöver hjälp med:D:P men annars får du mycket gärna göra en header:)



Hör av dig! Mvh Jennifer

2009-12-19 19:00:03

Mums! Den såg ju inte lite god ut!

2009-12-22 19:02:32

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback