Det här med ledighet

Egentligen har jag börjat ogilla lite att vara ledig. Det händer precis aldrig något här ute på landet. Folket man annars är med antingen orkar inte, har inte tid eller har andra planer för dagen. Och jag vill inte sitta hemma och i princip ruttna bort framför datorn bara för att jag inte kommer på något bättre att göra. Kanske tar och ringer någon idag och gör något annat än sitter här, för det börjar bli lite urtjatat.

Jag kan bokstavligen säga att hela dagen har gått åt absolut ingenting. Det enda vettiga jag gjort är att jag ringt till ett företag angående praktiken. Om jag inte får ett ja av företaget så kan jag nästan lova att jag springer ner till helvetet och slår djävulen på käften. Det skulle vara mitt sjunde eller åttonde nej isåfall, känns rätt bra va ? NEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback