Gonatt bloggen


Gokväll på er.. elr ja gomorn´ kanske jag ska säga ? Sitter fortfarande här, har kollat film och suttit och kodat bloggen en massa men nu orkar jag verkligen inte se på alla bokstäver, koder och siffror längre. Jag ska börja dra mig till soffan och slumra lite snart. Hoppas bara att jag inte sover bort hela dagen nu med tanke på sent det är nu.

Som sagt så träffar jag Anela imorgon, förhoppningsvis. Jag vill hålla mig så långt borta från mitt rum som möjligt. Känner mig i stort behov att komma bort, möjligtvis ut i friska luften som omväxling. Kanske borde jag ta och springa ett varv runt lilla Malax som början på morgondagen ? aaah, skulle kunna göra det nu t o m, bara jag inte varit så trött och om det varit lite varmare ute. Läste något om att sportlovsvädret kommer vara rätt bra, varmare och sådär lite soligt också.. hoppas snön börjar smälta snart ! Jag vill ha vår, det är så vacker när snön smälter och gräset kommer fram. En sak jag älskar är att vakna en vårmorgon och höra fåglarna kvittra utanför fönstret. Det är vad jag kallar en underbar känsla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback