Sommar kom.

Otroligt skönt att sitta inomhus igen och värma sig ! Skulle kunnat stanna mycket längre och utforska området jag var och fotograferade, men det var alldeles för kallt. Nu sitter jag här med varm oboy och massa kex och andra godsaker att mumsa på, ska tanka in bilderna också och se vad jag åstadkommit idag. Jag fryser , kan inte snön börja smälta snart ? Jag vill ha sommar och sol och värme och galna dagar och .. allt men inte snö och vinter.

Undras vad jag ska göra resten av dagen, känns väldigt lockande att dra en filt runt mig och kolla film hela dagen :D Jag tycker om att ha det riktigt mysigt ibland, vissa gånger är det roligare än att vara omringad av människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback