SPORTLOVSPLANER

Tänkte faktiskt ta och visa några bilder från förra helgen när jag och några flickor var ute och gick på isen. Men märkte nu att bilduppladdningen krånglar så ni får vänta en stund till på bilderna. Så lat som jag är tror jag knappast jag kommer få det gjort sen heller men trots allt, haha :)

Nu är det tekniskt sett sportlov för min del och gissa vad ? Jag har inga planer alls ! Tror nog hela veckan kommer gå åt att ta det otroligt lugnt, sova en hel del.. och en tanke slog mig igår också: Det är ju SPORTLOV så då kan man ju passa på att motionera extra mycket ? Det tänkte jag faktiskt försöka ta och göra, men får se om jag orkar :D Annars vet jag inte vad jag ska hitta på, träffa folk här på landet och sen har jag och Madde från min gamla klass funderat på att träffas en dag också. Kan bli riktigt skoj, har inte sett henne sen augusti :) Och sen om jag får tag på pengar så åker jag in till stan någon dag och inhandlar något smått och på samma gång träffar Nicklas. Äh, ska inte lova mig själv för mycket när det gäller det här lovet .. då kommer jag absolut inte få något gjort ! Maten väntar på mig nu ...

Kommentarer

Okej! =) Tackar! =)



Hoppas du får en underbar kväll! =9

2009-02-21 17:53:23

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback