det går bra nu


WHAT A BEAUTIFUL DAY

- finnar & turkar med noll respekt
- en bitter gymnastiklektion
- krångel med vristerna
- aktivitet på lektionstid utan att egentligen förstå något
- hem till midgård
- dåligt humör och hunger
- ensamhet saknad & rädsla

Jag har aldrig någonsin kännt mig såhär ensam bland människor. Jag kan skratta, vara glad och känna mig som en del av dem jag umgås med, men endå känns det så otroligt tomt .. man känner sig så, vad ska jag kalla det.. synlig men inte närvarande. Bortsett från den lilla biten är jag lyckligare än någonsin.

Kommentarer

SV JA JAG TROR alla HAR LEKT MED DOM

2009-02-05 22:42:32

hej har precis fyllt på min bloppis nu :-)

från 20 kr



www.erikasfashion.blogg.se

2009-02-09 17:51:33

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback