no one else comes close

Känns som att jag har haft fullt upp de senaste dagarna även om jag egentligen inte gjort något speciellt. I söndags var jag ute och gick på isen med flickorna och sen hamnade vi hos mig och kollade film. Var med min pojke hela tisdagen och på onsdag pluggade jag i princip hela dagen också. Och idag gott folk har jag skrivit sista matteprovet på väldigt länge ! känns bra :)

Satt och kollade en massa fotobloggar när jag kom hem så jag blev otroligt sugen på att förnya bloggen med en ny design.. fast den här gången ska jag bli riktigt nöjd ! Hoppas jag åtminstone, funderade iallafall på att förstora själva "pappret"  som inläggen kommer på så kan jag lägga in STOOORA bilder :D vi får se vad det blir till, om det blir till något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback