you're gonna crush this

Jag kan inte beskriva hur skönt det var att äntligen få känna sig riktigt utvilad. Åkte in till stan idag för att checka en praktikplats, som jag slutligen inte fick pga min väldigt dåliga finska. Resten av tiden gick jag och Nicklas på stan bara. Åt på subway än en gång, kollade kläder, provade parfymer och så vidare, hah :D Idag lärde jag också känna min rädsla för dörrar, hoppade nästan i taket när en av rewells dörrar öppnades. Nu har jag ännu ett konstigt minne att skratta åt.

Imorgon blir det simhallen med Sofia och Nicklas och säkert någon annan, i fyra timmar dessutom. Sen äter vi på Subway, IGEN. Hah, men det är så mumsigt. Och bara två vanliga lektioner, skön dag för omväxlings skull. Sängen väntar på mig nu, hej med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback