tjolalalala

Känns riktigt onödigt att skriva ner massvis om mina galna skoldagar för ingen bryr sig om dem egentligen. Och på helgerna sitter jag ändå bara hemma och kollar massa filmer och serier hela dagarna, sätter inte ens en fot utanför husets väggar. Så intressanta är mina dagar och så lat är faktiskt jag. Jag känner mig riktigt dålig när jag läser vad jag just skrivit om mig själv. Haha.

Imorgon traskar jag plus några andra från klassen till simhallen och tar oss ett dopp, längtar riktigt. Jag älskar bokstavligen att simma men det är ju inte ofta man tar sig tiden att åka till en simhall. Min onsdag kommer kanske också tillbringas i simhallen. Woho. Okej, nu är det faktiskt bara en vecka plus denna kvar i yrkes.. nästan så man blir lite nervös inför gymnasieperioden och allt plugg.

HEJ MED ER

Kommentarer
maijaaa - http://maijaaa.blogg.se/

Ditt arbete va jätte bra :) tykt om låtin!! :D

2009-02-11 16:32:02

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback