From the bottom of my heart

Mamma hade med sig fastlagsbullar när hon kom hem idag, så nu är jag mätt på fastlagsbullar :D fast jag skulle inte tacka nej om någon bjöd mig på flera ! Hih.. har inte så mycket att berätta om idag. Anela kommer hit snart och sen ska vi ut och gå i kylan. Jag har ju inte satt en fot utanför huset på hela lovet bortsett från igår när vi var i pulkbacken, borde verkligen skämmas. Men nu ska jag iallafall ut och röra på mig !

Vad har jag åstadkommit denna dag då ? Absolut ingenting. Skulle väldigt gärna åka till slalombacken någon dag, fast utan pengar och utrustning lär det inte hända :D OCH imorgon ska jag ringa till varenda ställe på vår praktiklista och hoppas på att jag får något ! Annars går jag och pratar med vår lärare om vad jag ska göra åt att ingen vill ha miiig som praktikant :D Men seriöst så skulle jag bli hur glad som helst om jag var chef på ett företag om någon skulle ringa och be om praktikplats.. de får ju gratis arbetskraft ? Smisk borde dom få som inte tar emot mig ! :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback