SMILE LIKE YOU MEAN IT

Vi hade en otroligt kort skoldag idag, en dryg halvtimme. Gick bara till Kuntsi (ett konstmuseum) för att stå där och lyssna på en tant som berättade om massa tavlor och konstverk. Egentligen hatar jag museum för det är så trist när man inte får gå som man vill och kolla på vad man vill.. tyckte endast att två saker var intressanta. Kan ta och visa lite senare vad jag blev så himla faschinerad av ! Stannade i stan tills två, så under tiden gick jag och Nicklas plus Viktor som också joinade oss senare, runt och provade fula kläder.. eller DE rättare sagt :D Senare åt vi även på Valencia, vääääldigt gott med tanke på hur länge sen det var jag åt pizza !

Nu har jag suttit i princip hela dagen sen jag kom hem med att göra massa småsaker på bloggen och ännu är jag inte klar .. fast nu tänkte jag ta en kort paus iallafall och kolla Hem Till Midgård en stund. Senare fortsätter jag, har ändå inget bättre att göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback