Väldigt livlös på landet

Har inte precis hänt något idag som är värt att berätta men jag känner för att skriva ner något. Anela kom hit en stund så vi satt och kollade på film tills hon åkte.. somnade såklart mitt i andra filmen vi kollade. Det är så otroligt typiskt mig att somna när jag ser på film. Har även hunnit testa lite funktioner på kameran idag, det känns som att sen jag köpt den har jag inte riktigt hunnit med något. Jag förstår mig inte på den ännu, speciellt alla siffror och koder .. ni vet. Men jag antar att det fastnar i huvudet med tiden, bara man övar ! Och det ska jag försöka göra, hah.

Nu har jag iallafall suttit och kollat how i met your mother en stund och börjar känna att jag inte orkar hålla kroppen rakt, så jag tänkte jag skulle bädda ner mig i soffan och kolla en film en stund bara. Får hoppas att jag inte somnar :) Imorgon är det den första egentliga lovdagen, ska ta det lugnt bara. Inga planer för tillfället iallafall, ifall inte någon ringer och ber om sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback