NY DESIGN

Hela eftermiddagen och hela kvällen har jag suttit med photoshop framför ögonen och klippt och klistrat i timmar. Jag har mixtrat ihop en ny header, tyckte verkligen det var dags med lite uppdatering här på bloggen. Har ju inte bytt på flera månader nu .. iallafall tog det en god stund innan jag äntligen kom fram till vilken färg hela designen skulle gå i. Med tålamod och lite kreativitet går det mesta. Jag vet inte om jag är sådär nöjd så jag skulle kunna säga "yes, det här är verkligen JAG" .. men tillräckligt nöjd för att behålla den tills vidare är jag nog.  

Tryck F5 om den gamla designen fortfarande hänger kvar. Hope you like it. Ska nog ännu göra lite förändringar i menyn & sådär allmänt bara. Ännu till ska det komma en ny "om mig"-sida, but be patient .. I'm working on it :)

EDIT : det kan vara lite rörigt här på bloggen innan jag hunnit fixa allt,
men det fixar sig så fort jag hinner med allt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback