En björnkäft full med subwaymat


Hej på er alla sötnosar ! Idag har jag skojat och ätit på stan med en björn. Det var väldit smaskigt med en subway smörgås .. bra början på mitt väldigt efterlängtade inlägg tyckte min pojke Nicklas. Har suttit här i så gott som tre timmar och funderat på vad jag ska skriva men jag kommer ingenstans. Dagen började med vår kära May-Grets predikan och slutade på subway med Nicklas och Viktor. Myysigt.

Nu tänkte jag antagligen dra fram lite mattepapper och räkna lite, men hur jag lyckas med det får vi se. Det slutar säkert med att jag inte ens kommit i närheten av ett enda mattetal. Prov på torsdag och jag ser verkligen fram emot det, jag älskar matematik .. bästa skolämnet som någonsin kommit till. Nej nu försökte jag bara vara lite sarkastisk mot Albert Einstein som hade en sån otrolig mattehjärna. Kunde inte stackaren dela med sig lite av den åt mig ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback