back in school


Fredag - lördag blev att sitta kolla massa filmer, redigera bilder och massa sånt. Tog det lugnt hela helgen bara, tänkte att när det ändå var lovets sista dagar så kan man väl nöta på dem på bästa sätt. Jag och min bror satt och kollade Dexter till fyra fem på lördagsmorgonen också .. fast jag somnade ju.  Söndagen blev också rätt lugn för min del, satt nog bara och kollade massa filmer, det är nästan det enda min helg bestod av. Men det var ju rätt mysigt.

Idag var första skoldagen efter jullovet, kan erkänna att jag längtat till skolan (inte till allt plugg, har inte precis funnits något att göra om dagarna på sistone) och det är ju alltid kul att träffa allt folk igen. Det här är min sista period på yrkes, sen blir det gymnasiet och praktik till slutet av maj. Får väl börja söka praktikplats snart också , usch vad jag inte gillar när det kommer till sånt .. för det blir alltid så att det tusende företaget är villigt att ta emot praktikanter.

Eftersom vi som går i gymnasiet har modersmål i gymnasiet och antagligen inte behöver ha det i yrkes denna period tänkte jag gå till stan imorgon istället .. i väntan på min buss. Ska se om jag hittar något nytt att dra på mig och sen tänkte jag också ta med Donne och se om jag får någon inspiration till estetikarbetet som vi ska göra. Funderade på att göra något om Vasa, men jag får se vad det blir till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback