Lördag

Skulle egentligen publicerat det här inlägget igår men jag kom aldrig så långt, hah.
Tycker den här veckan varit brabraa ! Har lyckats komma ut ur huset och springa ett varv, lyckades bra i provet i torsdags, har både  testat mina bra och dåliga kunskaper i köket .. dragit fram mitt barnsliga jag för en liten stund, börjat fundera på praktikplats så det knakat i huvudet och sist men inte minst insett att jag faktiskt tycker om skolgymnastiken nu (har hatat det hela min skolgång).

I skolan satt vi bara och planerade våra intervjuer så vi kan förhoppningsvis börja filma nästa vecka. Woho, konstigt nog tycker jag det ska bli riktigt skoj. Efter skolan gick jag in till stan med Nicklas, tog en hel timme för oss att komma fram ... stannade på en lekplats och gungade & red gunghäst .. plus lite till :D Träffade även Sofia och Angelica på stan så vi var med dem en stund också. Resten av kvällen har gått åt att kolla film med mamma sen när hon hoppat i säng låg jag kvar och kollade en tysk komediserie tills jag somnade framför tvn. Rätt mysigt. Idag händer nog inget, tänkte just dra på mig mjukiskläderna och springa ett varv. Får se vad som händer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback