i will never stop lovin' you

Var så trött i morse att jag lika gärna hade lagt mig ner igen och struntat i allt för idag. Och bättre hade det varit också måste jag säga. Det enda som var bra med dagen var gymnastiken, don't know why.

När jag satt på bussen hem fick jag en otroligt äcklig känsla, satt och kollade på hur snön flög på vägarna och sen helt plötsligt stannade allt ! Precis som om man pausat en film stannade allt för mina ögon .. skulle inte förvåna mig om det var värsta schizosynen jag såg. Kom hem och lade mig praktiskt taget direkt ner på soffan under en varm filt och somnade där. Jag älskar att sova, tänk vad skönt det skulle vara att va en björn .. sova bort hela vintern ? Skulle passa mig så bra nu eftersom jag fryser hela tiden och är tvungen att fly in i värmen direkt temperaturen just där jag befinner mig inte passar mig.

Imorgon är det onsdag och jag är ledig. Tänkte ta en löprunda runt malax kanske, hoppa ner i ett varmt bad och sen när jag har tillräckligt med krafter ska jag plugga matematik. Låter som en jävligt skön dag tycker jag, så skön att jag knappast ens kommer förverkliga den på grund av min lathet. Nu ska jag plugga, hejs på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback