I'm back on track

Precis! Jag är tillbaka på sätt och vis... men ändå inte. Har haft internet här i en vecka redan men den senaste veckan har jag varit hos min morbror i kroatien och vilat ut. Kan direkt säga att jag inte mått sådär bra som jag gjorde hos honom sen vi påbörjade resan. Min morbror är speciell för mej, inte som vilken släkting som helst.

Här är det 30-40 grader varje dag.. går inte att leva i värmen kan jag säga er. Brun har man blivit till viss del också. Min kära pojkvän kan jag inte sluta tänka på så jag kan inte undvika att nämna det också på samma gång. Ska försöka hinna visa bilder om jag har något vettigt att visa, men nu är det enda jag behöver en smula sömn.

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback