Hälsningar från motorvägen!


(min läckra pojkvän, hih)

Den tre dagar långa resan har börjat. Har hunnit sova någon timme redan och nu känner jag mig smått illamående och gäspar vidare till serien Privileged. Vår båt från Helsingfors startar halv nio så det är ett par timmar åter.

Jag tror jag aldrig har upplevt ett avsked som gjort så ont som med Nicklas, det känns verkligen tungt.
Att jag nästan körde fullgas i diket med vespan förklarar väl smått i vilken obalans jag blev... men på något sätt har hans ord ändå lugnat ner mig lite. Min kära bärbaring börjar förlora energin nu så jag ska låta honom vara, när jag skriver nästa gång vet jag inte. Måste skaffa internet när jag kommer fram så ska det förhoppningsvis rulla in ett par inlägg här under min tid i värmen.

Och Nicklas, du är jämt på mina tankar.
Saknar dej!

Kommentarer
a g n e s [ f o t o & v a r d a g ] - http://jagagnescecilia.blogg.se/

WOW vilka snygga bilder du har på din blogg. :)

Vilken bredd har du på bilderna åvan? :)

2009-07-13 17:59:25

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback