Pengarna bara flyger in


Nu har jag äntligen fått mera arbetstimmar, så det blir nästan konstant jobb i tre veckor (minns inte precis hur det var). Så imorgon är det åtta-timmarsdag, samma gäller på torsdag och fredag. Fyra dagar nästa vecka, antagligen samma tider... och tredje veckan är lite oklar eller så minns jag inte hur det var bara.

Tummen upp för jobb säger jag bara, har suttit och klagat de senaste dagarna om att det är så trist att sitta hemma hela dagarna. Med tanke på att jag helt plötsligt börjat dammsuga hela huset och laga seriös mat åt hela familjen förklarar väl allting. Orkar inte sitta still :D

...imorgon var det tänkt att åka och solbada till stan om vädret tillåter, kanske även tälta. För mig som jobbar blir det krångligt, men förhoppningvis kan också jag ta del av det efter jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback