Beautiful day


Gårdagen tillbringades i stan med två helt underbara människor, Nicklas och Angelica.
Det är grymt skönt att komma hemifrån och varva ner lite ibland. Det behövs verkligen vissa dagar...

De senaste dagarna har mina föräldrar kommit fram till att vi ska åka ner till Bosnien i sommar också, ett par veckor iallafall. Jag älskar verkligen att åka dit, det är så underbart... speciellt när vi har så dåligt väder i Finland. Men på grund av att jag har världens bästa pojkvän här känns det inte speciellt frestande att åka bort fyra hela veckor. Ska göra det bästa utav det ändå.

Fyra veckor kvar i Finland då va... och så grymt mycket jag vill hinna med ännu!
Wasalandia toppar listan förstås, haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback