it's never been this way before

Den här sommaren är ingen höjdare kan jag säga er. Det enda roliga var den allmänna avslutningshelgen och de få dagar jag hunnit umgås med världens finaste pojke. Och inte blir den bättre... kanske smått. Jag ska bara bli väldigt brun och träffa folk jag inte träffat på ett helt år, det sistnämnda känns grymt.

Ett tag var det 40 grader i solen (Finland var det ja!) och ändå sitter jag inomhus och ruttnar av tristess. Jag tror jag ska fortsätta med det hela kvällen för inte lär jag få lägga ett steg utanför vår tomt idag heller... bara den korta trip till stan när min bror kör hem flickvännen.

Jag har inte läst GLÖD på evigheter, det saknar jag... men nu gäller det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback