Julkalenderinspelningar i Gamla Vasa


(Jag har inte rätten att publicera bilder från julkalenderinspelningen, det har däremot Eos. Men denna kan jag väl ändå få dra med här, fokusen ligger ju på blommorna och inte på människorna.)

När vi på Måndagen satt och solade på bryggan ringde Anders från Eos och frågade om jag ville åka till Gamla Vasa och göra ett reportage om julkalenderinspelningarna.. varför skulle jag sumpa den chansen? Så igår drog jag iväg på min dundervespa till den gamla staden med kameran på axeln och skrivblocket i handen!

Det kan väl låta tråkigt med julkalenderinspelningar, MEN det var otroligt intressant faktiskt! Det var så grym känsla där, man blev glad bara av att se på deras kläder vilka var ganska sagolika och färggranna. Och själva julkalenderstoryn var intressant, kanske jag tar mig en titt på den i jul jag också. Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback