You'll be so high you'll be flying.


Låg och kollade Dawsons's Creek till fem imorse och i ett avsnitt spelades den här låten.
Och alla vet ju att jag är svag för såhär fina melodier.


Hittade en sommarjobbsannons i tidningen för någon dag sen..
och nu funderar jag på om jag ska ansöka eller inte.
Fem euro i timmen, högst tre timmar per uppdrag. Känns inte värt slitet, men bättre än ingenting va?`Och dessutom är det inte garanterat att man får flera uppdrag... ansöka eller inte, det är frågan.

Idag är planen att skriva klart texten till Julkalenderartikeln och kanske berätta något om vår lilla wildlife-weekend på Cecilias villa, med några stämningsfulla bilder. Men det känns som att det inte kommer bli av, för hur mycket tid man än har nu när man är ledig så räcker det ändå inte till. Tiden bara rusar iväg och i slutändan är dagarna så upp&ner att man inte längre vet vilken dag det är... vilket jag inte vet just nu. Haha.

(och vart försvann det fina sommarvädret vi hade där på villan!?)

Kommentarer
Ingrid Hedström - http://ingridhedstrom.blogg.se/

Fin blogg :)

2009-06-04 17:43:23

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback