En dator rikare


Bildkälla: Expert.fi

I fredags fick jag min första lön och direkt åkte jag för att bränna pengar! Nämnde i ett tidigare inlägg att det skulle passa bra med en minidator nu till resan... och det var precis vart pengarna åkte. Är väldigt nöjd fastän min lön försvann omedelbums.

Så nu när jag åker ner till Bosnien blir det förhoppningsvis inte så tomt här på bloggen som annars, har skaffat trådlöst nätverk och det borde funka även utomlands, fast lite dyrare blir det förstås! Tre veckor kvar tills resan... längtar mest till alla galna utekvällar med värkande fötter och massa fnitter, min morbror är någon annan jag längtar efter också. Det jag minst längtar efter är nog den där grymma Nicklas-saknaden som kommer drabba mig.

Men som Selja sa åt mig för någon dag sen, i ett bra förhållande måste man klara av en gigantisk saknad också.
Det vet jag att vi kan! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback