jag älskar dig

(Bild nummer ett är ganska häftig... inte i nuläget men skulle kunna bli om man utvecklar den till något.
Nu har jag sånadär gammaldags/färglösa/smått slitna bilder i tanken. Kanske något för en regning dag! :D)

Midsommarhelgen tillbringades i princip bara hemma, vissa bortresta & andra orkar inte göra något... eller så finns det helt enkelt inget att göra! Men gårdagen var åtminstone lite mera händelserik, jag åkte in till stan och köpte något smått på rean som pågår just nu.. bl.a. ett par gudomliga skor som jag blev smått kär i.

Resten av dagen umgicks jag med världens bästa pojkvän! Hihi, vi satt på en något avskiljd brygga i en evighet (kändes det som) och hade det smått mysig. Det var en så otroligt underbar dag att jag inte kan beskriva det, jag är grymt nykär nu. Du gör mig lyckligare än någon annan. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback