Tumme ner för sonera

Nu börjar resväskorna vara färdigpackade, några saker fattas ännu... just i år tycker jag inte alls om att packa. Det känns mest dåligt, men jag vet att det blir bra. Det måste jag intala mig själv.

Och den lilla datorn som jag egentligen köpt för att kunna hålla kontakt med folk och ha lite sysselsättning under de tråkiga dagarna den ska också med... men ett problem har uppstått. När jag köpte den köpte jag på samma gång Soneras trådlösa bredband, som de lovade skulle funka utomlands bortsett från att det blir två/tre gånger dyrare. Men nu känner jag mig smått bedragen för det visar sig att det kan bli flera tusen i slutändan... måste ringa dit och se om det verkligen stämmer.

Jag har aldrig gillat Sonera, nu vet jag varför. Smått besviken är jag.

Kommentarer
R O S A N N A - http://toffsfjant.blogg.se/

Vinn en design:

http://toffsfjant.blogg.se/2009/july/tavling-vinn-en-egendesignad-bloggdesign.html#comment

2009-07-09 19:11:45

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback