Fredag, love it

Värst vad tiden går idag, hinner ju inte med ! Men iallafall var det en ganska långtråkig skoldag och skön på samma gång.. men jag är ganska glad att jag klarat av halva gymnasieperioden nu. Har varit helt slutkörd på sistone och inte hunnit med något så nu i helgen gäller det att ta det så otroligt lugnt bara.

 Ikväll åker jag till Cecilia sover också där med några andra.. imorgon hoppas jag på en liten fotopromenad och måste skriva en uppsats också. Hursomhelst så kommer det bli otroligt skönt att varva ner igen, har stressat mig igenom hela veckan. Och vet ni, jag ska ta min dundervespa till cecilia tror jag, jag saaaaknar suset när man kör :D packa, klä på sig.. dra iväg ? trevlig kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback