I used to laugh it off


Ibland känns det som att "folk" är helt långt borta, som i en egen värld när man egentligen har något otroligt viktigt på hjärtat. Jag antar att det är en känsla som kommer och går, men den finns där trots allt.

Det är något otroligt fint med stora bilder som jag absolut inte kan förklara, därför bjuder jag på en extra stor nu som jag själv tyckte blev riktigt bra utan massa extra redigeringar. Jag och bror satt och spelade monopol junior i nästan två timmar tills vi gav upp för att det aldrig tog slut.. nu har jag inte gjort ett dugg av det jag planerat göra, thanks to him. hah. Men nu ska jag försöka hoppa i säng, läsa lite före kanske bara :)

Kommentarer
Älskling -

fölåt :/ <3

2009-03-03 13:24:02

I like this a lot - great detail in the fried flowers and a wonderful background blur. I just realized with surprise that you a teenager. You are a creative and artistic young woman...

2009-03-03 19:03:30

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback