Hard to tell you even if you know ...

Jag vet inte vad som har hänt med mig under veckan men jag har iallafall lyckats göra pluggandet till en ROLIG sysselsättning :D enda sen jag kom hem igårkväll har jag suttit framme med alla böcker och anteckningar, markerat läst pluggat.. i samband med att jag kollat massa filmer och serier !

När jag haft yrkesperioder har det alltid varit så att jag inte alls tyckt om helgerna, mycket roligare att vara i skolan och umgås med folk även om alla arbetsuppgifter man fick där inte alltid var så himla roliga.. men bättre än att sitta hemma och dega. Men nu när gymnasiet har satt igång kommer jag uppskatta helgerna mycket mera, man har så mycket att göra under veckan med allt pluggas så man helt enkelt förtjänar en rejäl paus.

Tänkte ju uppdatera med några nya bilder här men oturen följer mig fortfarande. Går aldrig att ladda upp något när jag verkligen vill :(  suck. Ska kolla film nu, uppdaterar senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback