Våren börjar närma sig på riktigt nu

Första provet av sex är avklarat och jag är otroligt nöjd.. nu blir det att hårdplugga psykologi tills fredagen bara.
Rätt slapp dag, men är ändå så otroligt trött och jag känner mig inte ens bra. Igår blev en i klassen spysjuk, idag åkte ännu en till hem pga samma sak.. nästa är väl jag då ? Direkt jag steg på bussen hem kände jag den där äckliga behöver-spy-känslan i halsen och ännu därtill har jag grym tandvärk och kan knappt äta.

Har varit otroligt fint väder idag, känner verkligen att våren börjar närma sig nu ! Och snart får jag börja brumma på min lilla moppe, jag längtar ! :D men nu ska jag ta och äta min smörgås och sen plugga hela kvällen.

Kommentarer

tack så mycket :) trevlig kväll!

2009-03-20 17:11:35

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback