Onsdag


Att dra sig ur sängen idag var otroligt tufft men direkt jag traskade till praktiken kändes det mycket bättre. Kände på mig att det skulle bli en bra dag, och det stämde till viss del.

Jag kommer få fortsätta jobba med Eos i höst också, på sidan om skolarbetet förstås. Blev otroligt glad när chefredaktören frågade mig om jag vill fortsätta hjälpa med tidningen. Men i sommar fanns det åtminstone inget att göra där... så det blir en ganska lugn sommar trots allt.

Som jag redan nämnt i tidigare inlägg jobbar jag imorgon så jag ska försöka lägga mig i tid idag! Är sjukt trött redan nu men jag ska försöka hålla mig på benen tills ikväll ... har tyvärr inget mer intressant att komma med. Pusshej!

Kommentarer

Hejhej..

Jättefint foto.

Önskar en finfin kväll..

2009-05-13 18:26:22

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback