En helg att se fram emot

Den här helgen kommer bli så sjukt bra.
Vi tjejer ska till Cecilias villa och stannar där till måndagkväll.. blir som förra året, massa glädjeskratt blandat med sol och bad och allt möjligt.. grymt bra början på hela sommarlovet! Jag har längtat enda sedan jag fick höra att vi skulle åka och det är någon vecka sedan. Tycker inte längre om att sitta för mycket hemma, jag vill röra på mig och träffa folk. Så det ska bli skönt att komma hemifrån ett par dagar.

Alla förutom lilla jag har avslutning imorgon, så i väntan på att kvällen ska komma tänkte jag kanske njuta av solen, packa väskan antagligen och ta mig ut med kameran. Trevlig helg, kanske skriver något ännu innan jag åker bort ;)

Och stort grattis till min fina broder som fick sin yrkesexamen och ett välförtjänt stipendium idag! Haha, stolt lillasyster är jag allt... vet inte vad jag skulle göra om jag skulle förlora honom, min värld skulle antagligen rasa i miljoner bitar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback