Gamla filmer, bra eller dåligt?


3 ninjas från 1992

Det blev en otroligt mysig kväll igår, och riktigt skönt var det också. Ibland är det minst lika roligt att bara ta det lugnt som att göra något med mera fart i med någon man tycker om. Vi kollade två filmer, bland annat en Friday the 13th från 1985.. det är ganska sjukt hur mycket filmerna har utvecklats sedan dess.

Som någon sa igår verkar det som att de inte alls hade någon tanke bakom filmerna på den tiden, utan bara slängde ihop något för att tjäna pengar. Kan också hända att vi är så vana vid att se 2000-talets filmer så det känns grymt dåligt när vi ser något som är ens lite sämre? :)

Nåja, men gamla filmer kan vara riktigt bra också! Som exempel 3 Ninjas från 1992, en familjefilm.. jag älskade den när jag var liten :D nu när jag nämnde den blev jag riktigt sugen på att se den igen. Tummen upp för gamla filmer säger jag bara! :)

Kommentarer
Anonym -

jag tyckte också det blev en riktigt bra o mysig kväll! förutom min 80-tals tv :D

2009-05-10 19:48:04

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback