Lördagsmorgon

Jag har försökat dra mig ur sängen tidigare de senaste helgerna och hur skönt är det inte att vakna pigg 8-tiden på morgonen och hinna med massvis? Bättre att lägga sig tidigt och vakna tidigt. Jag är vrålhungrig så jag ska ta och äta lite frukost först, sen ska jag försöka ta mig till butiken med mamma i det här regnvädret.

Den här helgen blir nog bra trots allt.
Alltid när helgen närmar sig ser jag på det som ett helvete, känns tråkigt att sitta hemma konstant. På sistone har det varit riktigt sysslolöst här i malax, varje gång man ringer någon och ber om sällskap får man ett nej av olika orsaker. Men ikväll, dåfan! :D

Kommentarer

tack så mycket:)



Ja, det där har jag testat ^^

2009-05-09 12:47:45
m a j a n - http://majan.blogg.se/

Sv: Tack :)

Tack för tipset, men jag tycker att den sidan är rätt kass faktiskt ;)

2009-05-09 13:13:44

svar: gud vad kul att höra, det gjorde mig riktigt glad :)

2009-05-09 14:46:56

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback