Helsinki here we come


Nicklas är världens sötaste och det är helt ofattbart hur mycket jag kommer sakna honom de kommande dagarna.
Bär av till Helsingfors imorgon och hemma är jag väldigt sent på lördagskvällen. Dvs. ingen blogg så länge, kanske jag återfår skrivkrafterna tills dess.. har inte varit speciellt aktiv här på sistone.

Håller på att somna nu, men ha det bra.
Och en liten hälsning till Nicklas: hör av dig så fort saknaden slår till, för det är vad jag tänker göra. Men tänk inte för mycket, man vet aldrig hur det slutar haha! Älskar dig, remember that.

Kommentarer
Älskling -

du hitta int nå fulare bild på mej? :*

2009-05-22 15:45:41

Hej! Kolla gärna in min blogg, släng gärna in en kommentar eller lägg till mig på bloglovin också! :D

2009-05-22 22:41:32

tack lägg gärna till mig igen ^^ :)

2009-05-24 11:28:03

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback