Underbara Helsingfors



Den här låten spelades grymt mycket på Stafettkarnevalen,
minnen från de tre dagarna jag spenderade i Helsingfors kommer tillbaka ...

Man fick verkligen koppla av och helt enkelt inte lägga en enda tanke på allt där hemma när man var i Helsingfors. På torsdagen planerade vi en frågesport åt barnen, fem frågor om Eos, rökning och trafik. Vid ankomsten märkte jag hur grymt kallt det var och jag ångrade verkligen att jag inte tagit med mig extra kläder.

Vi bodde på Sokos Hotel Pasila, det var otroligt fint där och jag kände verkligen hur skönt det skulle vara att bo själv och inte behöva få klagomål dagarna i ända. Fredagen och Lördagen gick mest ut på att vi åkte till stadion tidigt, ställde i ordning allting som behövdes och tog emot alla barn som ville vara med och bygga torn, vara med i frågesporten eller skicka en hälsning till Eos.

Fotograferade inget på plats, var lite rädd att kameran skulle försvinna (den var ju trots allt inte så billig, haha).
Kändes lite konstigt att vara på stafettkarnevalen och inte se en enda stafett, det höll alla med om. Men minst lika roligt var det.. jag och Fredrika smet iväg en stund och såg på när Vink spelade i regnet på stadion också, hade nästan aldrig hört dem men det var grym fiilis och jag föll lite för dem, alltså dessa:



(Har inga sevärda bilder sorgligt nog, men kanske visar det jag har i andra inlägg)
Hursomhelst var Helsingfors bäst om jag inte redan sagt det, och jag saknar det fria där mycket!
Nicklas var det enda som fattades där :)
puss älskling.

Kommentarer
emelie - http://aee.blogg.se/

sv: ja det är jättejobbigt och du knäpper superfina bilder :D

2009-05-27 22:00:20

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback