18:02


För någon dag sen dök en låt upp i huvudet, från ingenstans! Och nu kunde jag inte låta bli att leta upp den, blev lite chockad att se hur gammal den egentligen är. Jag hade ju föreställt mig att den skulle vara från 90-talet.

Men det där I love you baby, and if it's quite alright, I need you baby är ju så underbart! Dock inte i denna version av låten. Egentligen kan vissa gamla låtar faktiskt vara fina, de äldre låtarna känns mera "äkta", nuförtiden finns det så mycket onödigt i musiken som inte är till så stor nytta ändå. Förr var musiken så "ren"...

Kommentarer
Mollie; fotobloggen - http://rosafisk.blogg.se/

Jag tänker på Alexander Rybak när jag hör den dära låten! :( För han sjöng den på sin konsert! :)

2009-11-04 17:48:21

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback