Höst




Det är något speciellt med den första bilden som jag inte kan beskriva. Den gör mig glad och ger en speciell frihetskänsla som inte går att förklara...

Hösten för med sig så otroligt fina färger att jag inte kan låta bli att le när jag tar mig en promenad i den kalla blåsten som jämt härjar där ute. Visst är det skönt om somrarna när man inte behöver dra på sig hundra plagg för att inte frysa, men trots allt tycker jag om när hösten kommer och man kan dra på sig mysiga halsdukar, mössor och vantar igen.

Igår inhandlade jag en mössa och jag har lovat mig själv att använda den flitigt i höst/vinter. När jag började högstadiet slutade jag med alla plagg som gick på huvudet, men jag tror det börjar bli dags att klä sig bättre nu innan man tagit till sig någon allvarlig hjärninflammation eller liknande.

Kommentarer

Vilka härliga höstbilder!

2009-10-20 20:06:58

Fina bilder, gillar speciellt den första=)

2009-10-27 21:33:31

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback