miss you

Ibland saknar jag min morbror lite extra mycket. Önskar han vore här varje dag med mig, att han skulle kunna göra mig lika glad som alltid. Han har inte varit en så stor del av mitt liv än så länge eftersom det är otroligt långa vägar mellan oss, men när jag är med honom verkligen gör han allt för mig för att jag ska trivas. Men jag tror knappast det skulle vara samma sak om jag haft honom nära mig varje dag, man uppskattar väl inte sällskapet lika mycket då antar jag... but I still miss him.


Har varit hemma hela dagen igen, suttit med photoshop framför ögonen och försökt få ihop en ny design åt en tjej. Kreativiteten har legat på nollsträcket hela dagen, men jag tar nya tag imorgon och börjar från ett vitt ark igen.

Åker in till stan och lämnar min hårddisk på reparation innan skolan börjar. Ny period, med en hel del luckor i läseorningen. Känner på mig att detta blir en tuff period, har redan fått veta vad vi kommer syssla med i stort sett hela perioden och det verkar allt annat än roligt. På fredag åker vi alla mediastuderanden på en mässa i Jyväskylä, verkar intressant om jag ska vara ärlig. Men det får vi se på fredag.

Kommentarer
MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre. - http://menjagvetinte.blogg.se/

Åh vilken söt :)

2009-09-22 16:54:51

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback