what's going on in you head


Howie Day's röst är helt underbar. Lugnande...

Visst är det lätt att skylla på någon annan när något försvinner eller går sönder.
I det här huset är det i nittionio procent av fallen jag som får skyllorna, så även idag. Det är allt irriterande, speciellt  såhär på kvällen när all energi börjar ta slut och man skulle kunna flippa sönder för en liten sak bara.

När jag tidigare satt och kollade någon serie på min brors dator lyste solen helt plötslit upp i fönstret och jag packade kvickt ner kameran i kameraväskan, hoppade på cykeln och körde iväg till en liten skog nära lågstadiet. Som sagt behöver jag en bild med skog + solnedgång... blev bara dåliga resultat, så Nicklas får väl försöka ta någon bättre bild om mina väldigt usla bilder inte duger :) svårt att fånga någon fin solnedgång på bild nu på hösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback