Bästa gåvan



Nallar måste vara den finaste gåvan för både gammal och ung. Jag fick den här sötnosen när jag avslutade min praktik på nykterhetsförbundet. Kändes så tungt att gå därifrån efter sex sjukt roliga veckor men bra är att jag fortsätter jobba för dem på sidan om skolan! :)

Känner mig rätt fåordig nuförtiden, därför det varit så tomt här på sistone också. Därför avslutar jag här och skriver senare eller imorgon, ska försöka fixa en vårigare design till bloggen också eftersom jag är ledig hela veckan. Ha det bra!

Kommentarer
m o l l i e - fotoblogg. - http://molliesfoton.blogg.se/

sv: Hehe :D ja, jag har sett det! nu får du skärpa dig! :) Ajo, jag vet hur det känns, har precis börjat blogga jag själv! ;) KRAM

2010-04-12 17:04:30
m o l l i e - fotoblogg. - http://molliesfoton.blogg.se/

sv: Hehe precis! :D Ledig? :o

2010-04-12 17:31:53
m o l l i e - fotoblogg. - http://molliesfoton.blogg.se/

sv: Härligt! :D

2010-04-12 18:28:17

sv; Jaa .. det har jag =)

Skulle du kunna berätta hur man gör

2010-04-13 18:02:54

Hela min lågstadietid ville jag också ha en sån där EOS-nalle! :) Men jag fick aldrig någon, för jag hade aldrig turen att vinna tävlingar.



sv: Haha, ja det kan man verkligen fråga sig. Antagligen har de stirrat sig så blinda på bilderna att de inte märkt felen.



Och du har nog en poäng där, att det är få finlandssvenska bloggare som syns på blogg.se. Vi får se till att börja sticka ut näsan lite mer! ;)

2010-04-13 20:54:49

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback