Sofia i höstas

 

En bild från min första fotosession med Sofia i höstas. Det var visserligen min första, men också bästa. De fotningar vi hade i vintras blev inte så bra jag hade hoppats på ändå. Känns svårt att få bilderna rätt exponerade när bildens bakgrund utgörs av endast vit snö som överexponerar bilden.

 

Just därför ser jag fram emot våren, sommaren och hösten. Kommer bli sjukt fina bilder nu när jag har reflexskärm också! Ska nog fortsätta redigera lite gamla bilder en stund, sen blir det duschen och ikväll åker jag och äter med några från klassen till Spices. Hoppas stället inte är för dyrt bara!


Kommentarer

Hejj :) skulle du kunna fixa min blogg-design .. ?

2010-04-05 16:34:24

aaa .. det har jag gjort .. trodde de va gratis :S

2010-04-05 17:13:38

näe ....

2010-04-05 17:24:59

Hejj :) vet du hur man lägger in en photoshop text ovanför kommentarsfältet.

2010-04-10 14:45:25

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback