Låsta tankar



Någon har visst satt lås på mina tankar idag, jag får inte ut något i ord. Har kännt mig en aning nere, drömt om Star Wars och att jag var tillbaka på praktiken igen. Trodde aldrig jag skulle sakna att gå till Nyktis varje morgon, men jag gör verkligen det.

Imorgon ska jag åka till Nyktis för att diskutera min fortsättning inom Eos. Det känns förbannat bra ska jag säga er! Efteråt är planen att inhandla lite skolmaterial och träffa min finis. Jag verkligen längtar till det sistnämnda, aldrig har jag längtat så mycket efter något.

Det gör så ont att sakna dig.

Kommentarer

sv; Nu förstår jag .. men Jag vet inte riktigt vad jag ska lägga in den i de finns massor med kodar.

Skulle du kunna berätta det :)



2010-04-14 07:52:57

En fråga: Några brukar ha menyn för sig själv och headern för sig själv som du har .. jag undrar bara hur man gör så att det blir ett stort mellanrum =)



\ Neda

2010-04-15 19:37:56
Klaudia Jasionek - http://klaudiajasionek.blogg.se/

så fin bild!

2010-04-17 16:43:06

sv; taack till hjälpen =)

2010-04-19 19:01:46
m o l l i e - fotoblogg. - http://molliesfoton.blogg.se/

Sjukt fin bild! :O

2010-04-22 20:59:35

vilka fina bilder!!!!



Kolla gärna in min blogg för att se ofattbara, galna priser på helt nya, eller knappt använda grejer!

Nördglasögon, wedges i guld, knallröd lackväska, världens sötaste sneakers och massor av annat!

www.Jinasshop.blogg.se

2010-05-01 22:56:22

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback