Börjar träna!

Sitter i sängen med en portion glass med digestivekex i, så underbart gott! Funderar om jag skulle droppa lite honung över det också... med andra ord är detta mitt kvällsmål. Mums!

Imorgon bär det av till simhallen med världens bästa pojke! Oj vad jag ska simma, har längtat hela veckan.
Imorgon börjar jag nämligen träna på allvar... ska försöka åtminstone. Simning två gånger i veckan, promenader på helgerna, situps för magens skull på kvällarna och till våren ska jag börja springa!

Med tanke på hur bra jag känner min ork kommer detta aldrig funka, men jag har alltid älskat att simma så det ska nog gå bra så länge någon hämtar hem mig efteråt. Håll tummarna för min skull!

Kommentarer

sv. hih :$ händer i helgen?

2010-02-25 21:14:55

Hejsan;)

jag undrar om du gör bloggdesigner ?

2010-02-27 14:00:25
HAANNA -

Visst, tackk ;)

2010-02-27 14:25:36

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback