Sofia i höstas

Bild från första fotosessionen med Sofia i höstas.

 

Roligt att se hur man utvecklas för varje gång man fotograferar. Detta var första gången jag faktiskt fotade en människa seriöst och ärligt talat tycker jag ändå jag fick en del bra bilder.

 

Övning ger färdighet som jag brukar säga, och visst stämmer det. Speciellt om man övar sig hela tiden. Därför ska jag så fort jag fått hem mina nya kameragrejer ta med Sofia och testa. Det blir antagligen nästa helg, och jag längtar verkligen!


Kommentarer

Sv, det blev inte bra, rubriken kom u nedanför texten ;s

Kan inte du göra det åt mig, fattar typ inget?

skulle vara jättesnällt! :)

2010-02-06 11:23:02
Johanna - mamma till Leia - http://johannaostblom.blogg.se/

otroligt fin header du har!

2010-02-06 17:11:17

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback