Svartvitt



När jag för någon dag sen redigerade lite bilder kärade jag ner mig i svartvita fotografier! Helt oväntat, jag som annars alltid kör på färg... men hur fin är inte den första bilden ändå? (Bortsett från avsiktligt överredigerade bilder)

När jag ser igenom gamla bilder jag redigerat ser man att jag redigerade med överdriven kontrast och alldeles för mycket färg. Hujdå! Bra man lär sig av misstag, jag försöker i fortsättningen se till att inte överredigera utan få det att se naturligt ut. Det är väl trots allt det man strävar efter i många av fallen?

Ps. Jag väntar tillökning i kameraväskan! Berättar vad exakt det är någon annan gång, tills dess får ni gissa om ni vill! Själv väntar jag med spänning, ni vill inte ens veta hur ivrig jag är nu och då hoppas jag att jag gjorde rätt val med detta.

Kommentarer

svar: jodå det är klart jag skulle vilja ha en ny design :) men vad heter du på msn då? :DD'

2010-02-04 14:07:45

Hej!

Jag undrar om du kan hjälpa mig med en sak, tror inte det tar så lång tid och är nog inte speciellt svårt!

Men jag skulle gärna vilja ha min rubrin och texten i inlägget i mitten istället för på vänster sida, om du känner för att hjälpa mig kan du ju höra av dig, kram! =)

2010-02-04 21:02:52

Super fin blogg du har :D

2010-02-05 11:33:19

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback