Sofia

 

Sofia erbjöd sig för tredje gången att vara modell åt mig. Fina resultat blev det, kommer komma flera bilder så fort jag hinner redigera dem. Märker hur jag utvecklas redan nu, dock till nästa gång ska jag tänka mera på att inte kapa hennes huvud, vilket jag hela tiden tänkte på men ändå lyckades göra samma misstag om och om igen.

 

Tänkte bädda ner mig i sängen med någon serie och kanske läsa lite, klockan ringer redan fem för att en timme senare infinna mig på jobb. Skönt med pengar, mindre skönt att slit. Men vad gör man inte när man behöver slantarna.


Kommentarer
Victoria ♥ -

jättefin design! :)

2010-01-06 20:24:44
S A N N A S . R U M -

Vad synd /:

Jag vet inte hur jag ska förklara annars, för det är så man gör, och ah... det är så man gör helt enkelt. Vet inte varför det blir fel för dig /:

2010-01-06 21:02:48
Hanna -

jättebra bild ju :)

kram!

2010-01-08 12:55:25

hejhej

2010-01-09 01:15:46

Hej skulle du kunna fixa en fin design till mig?, designen ska ungefär vara som hotgossips design, isf, kostar det någon eller kör ni med länkar? kram

2010-01-10 04:21:47

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback