Mitt 2009

Hade planerat göra en årsresumé av 2009, men känns inte som att jag har så mycket att berätta eller visa, så vi gör det på det här viset istället!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja absolut, en del privata saker. Men också började jag mera med bloggdesiger, gjorde reportage på egen hand, bodde på hotell helt ensam, åkte på konstens natt en stund, började fota lite människor, öppnade ett bankkonto och började spara pengar seriösare. Vad mera? Skrev om mitt liv som publicerades i en tidning!

 

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga nyårslöften. Men jag hoppas alltid att året som är på väg kommer bli mycket bättre!


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, lär ta något år ännu.

 

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej ingen som stod mig nära. Men några som stod familj och vänner nära.

 

5. Vilka länder besökte du?
Om man bortser från de länder jag körde igenom så... Bosnien och Kroatien.

 

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Att vara en starkare person, mera sällskap och en hel sommar i Finland.

 

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Brukar vara dålig på att minnas datum, men absolut Nicklas och min födelsedag!

 

8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag övervann rädslor jag aldrig trodde jag skulle klara av, allt tack vare min fina pojke!

 

9. Största misstaget?
Tror inte jag begått några misstag i år, och om någon anser att jag gjort det tycker jag själv det bara varit ett gott misstag för min del. Jag har ännu en gång insett att människorna man alltid trott på inte är dom samma på insidan. Är därför lycklig att jag har en underbar pojkvän som alltid, fastän det är svårt ibland, ändå stöttar mig till hundra.

 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte vad jag minns, bortsett från några förkylningar nu som då. Hade huvudvärk fösta gången i höstas!

 

11. Bästa köpet?
Absolut mitt fasta objektiv och datorn!

 

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kameran och datorn. Kläder, skor och mat också! Haha...

 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att känna att jag verkligen har lyckats med något och vara nöjd med mina resultat.

Att folk runt mig har litat på vad jag gjort.

Nicklas ♥

 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Melissa Horn - Lät du henne komma närmre

Nneka - Heartbeat

Kent - Idioter

 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket gladare, helt klart.

 

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts med pojken och vänner.

 

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Latat mig, surat... borde helt enkelt ha varit aktivare

 

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma, i mitt egna sällskap.

 

19. Blev du kär i år?
Forsatte vara kär och blev hundra gånger kärare!

 

20. Hur många one night stands?
Noll.

 

21. Favoritprogram på TV?
Kollade inte tv, men The Hills och How I met your mother var stora favoriter.

 

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hata är ett starkt ord, men ogillar definitivt.

 

23. Bästa boken du läste i år?
Har knappt läst något i år men det måste vara Jenny - Jonar Gardell.

 

24. Största musikaliska upptäckten?
Lyssnar inte på så mycket musik men Takida och Melissa Horn var favoriter i slutet av året.

 

25. Något du önskade dig och fick?
En ny dator, som jag visserligen betalade stora delar av själv också. Men det var absolut värt det!

 

26. Något du önskade dig men inte fick?
Jag är dålig på att önska mig saker... dock fick jag en volangtopp av Nicklas som jag hade kärat ner mig i men inte hade råd att köpa själv. Skulle kunna gå omkring i den varenda dag så fin som den är!

 

27. Årets bästa film?
Åh, jag kollar ju knappt filmer längre... haha. Så jag måste säga Män som hatar kvinnor.

 

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Tog vespan in till stan där jag mötte upp min pojke, vi tog oss ett dopp i det iskalla augustivattnet  och senare hade vi det riktigt mysigt. En underbar dag som jag kommer minnas länge!

 

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Alltid finns det något, att min sommar hade tillbringats i Finland eftersom en månad utan min pojkvän varken fick mig eller honom att må bra.

 

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Varierat, klädde mig som jag själv tyckte kändes bra.

 

31. Vad fick dig att må bra?
Nicklas och fint sällskap!

 

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Brukar faktiskt inte se på kändisar på det viset så jag passar här.

 

33. Vem saknade du?
Nicklas under Julimånaden, en god vän som inte fanns.

 

34. De bästa nya människorna du träffade?
Jag träffade en hel del nya människor under sommaren, men ingen som jag riktigt kom nära.

 

Mitt 2009 var bra och jag hoppas att 2010 blir ännu bättre! Men med tanke på att jag i år blir myndig känns det verkligen som att det blir galet bra, speciellt från slutet av Augusti och framåt. Har dock inte för stora förväntningar, tar en dag i taget.


Kommentarer
S A N N A S . R U M - http://sannasrum.blogg.se/

Åh, men vad bra att du hittade felet ialla fall (: :D

Det var ändå en guide som jag kunde ta med, så det var ingen fara ;D Vill ju ha en fullproppad sida med tips :D



Tack så mkt för allt beröm (: Det värmer, kan jag säga <3

2010-01-09 16:41:30
Miley fanblogg - http://mileysfanblogg.webblogg.se/

kan du göra en design till mig?

2010-01-09 16:53:34
Miley fanblogg - http://mileysfanblogg.webblogg.se/

kan du göra en design till mig?

2010-01-09 16:53:35

SV. det som har kronglat för mig är att jag inte får in bilderna som ska göra det, liksom att dom inte syns.

2010-01-10 13:22:16

Kommentera inlägget här:

NAMN
KOM IHÅG MIG?

E-POST (publiceras ej)


URL


KOMMENTAR HÄR


Trackback